Wednesday, September 1

========mc========

Bismillahirrahmanirrahim..
Assalamualaikum wbt..
sy sasarkan proposal sy akan siap b4 sahur=)

Sy amat busy malam ini. Sy dah ready untuk sesi series buat homework and preparation for tomorrow. Esok ada presentation kt Ustaz M..Nak kena taqdim(present) pasal bank negara Arab dan buat perbezaan antara  'umlah (matawang) negara Arab dengan negara kita. Esok jugak kena submit 1st chapter for Comm tesis pada Miss M. Alhamdulillah hari ni Madam A pulak dah approve artikel untuk majalah Cetus, so hati dah lega dan aman.. :)
Emm,,kepada korang..maaf malam ni Fiza mc untuk up traffic..InsyaAllah bila urusan dah selesai sy akan terus jenguk rumah korang ok?!

Eh nak cakap terima kasih la kepada yang datang ziarah, kasi komen, jadi follower and yang sudi komen entri..InsyaAllah sesiapa yang tinggalkan jejak, Fiza akan jejak kasih korang balik.. =)

Korang, doakan sy dapat setelkan semua kerja dengan baik ea..Korang pon take care tau. Moga segala urusan kita dipermudahkan Allah..aameen..

Lastly, i'm waiting for da lucky one yang akan jadi follower ke-100 dan yang paling rajin ziarah sy..Ada surprise klik2 untuk korang..bukan 1,2,3,4,5 klik..tapi sy akan kasi UP lagi..hehe..Ada pantun untuk korang kat bawah ni..silala balas kalau rajen..hehe

Minum cendol kat kedai Bolo,
Cendol diminum bercampur pulut,
Sy sayang semua pemolo,
Blog korang sume mmg sy salute..

#pemolo--follower

Ilal liqa' ma'as salamah..fi amanillah..
Wassalam (",)

No comments:

Post a Comment

yang kisah