Friday, November 12

Hati sy bahagia..Alhamdulillah..

Bismillahirrahmanirrahim..
Assalamualaikum wbt..

Di petang yang indah ni..kepala sy sedikit tingtong..sebabbbb.. terlajak minum nescafe..Sedikit regret sebab sy terpakse minum..Bukan secara rela..Selepas dinasihati..I say NO to nescafe..Sebab sy tak serasi.. :(

Awak.. pernah tak awak rasa bahagia bila tengok orang yang awak sayang and kasih bahagia? Hari nikan sy catat dalam diari pink sy.. Sesungguhnya sy bersyukur bila orang-orang yang sy kasihi bahagia..Hati sy sangat tenang dan lapang.. Alhamdulillah..moga Allah kekalkan rasa ni sehingga akhir hayat sy..Aameen..

curik pic klas sy...

Buat anda yang sy kasihi..ni untuk korang..
"Kita tak lama kat dunia ni..selagi Allah masih beri kita peluang, umur yang panjang, hati yang lapang, jiwa yang tenang, fikiran yang menyenangkan..teruslah mencipta bahagia..Sy bahagia bila korang bahagia..Resepinya,,ikhlaskan segala yang terjadi antara kita kerana Allah.. Allah lebih tahu mana yang terbaik buat kita.. Dan mungkin ini jalannya..Bila kita redho,,hati akan bahagia.. Alhamdulillah..sujud syukur padaNya tanda kasih kita pada Maha Pencipta.."

Ya Allah..Sesungguhnya aku hanya hamba yang kerdil lagi hina.. Aku tidak meminta selain keampunan dan kasih sayangMu..Kurniakanlah kebahagiaan dan kasih sayangMu terhadap kami semua.. Moga kami sentiasa berada dalam rahmat-Mu.. Berkatilah hidup kami, panjangkanlah usia kami, permudahkanlah segala urusan kami, matikanlah kami dalam keadaan yang beriman,, dan tempatkanlah kami bersama orang-orang yang beriman..Aameen ya Rabbal 'Alamin..

Salam sayang buat anda..~Love is beautiful~
Wassalam (^^,)

4 comments:

  1. assalamualaikum w.b.t.
    alhamdulillah. (;
    terima kasih akak. kebahagiaan adalah hak milik setiap insan cuma kita tak tahu nikmat bahagia milik kita itu datang dengan cara apa dan bagaimana. peluang itu mungkin berkali-kali datang tapi cuba kite tanamkan dalam diri kita, peluang itu mungkin sekali sahaja datang mmbwtkan kite lebih menghargai peluang itu. insyaALLAH.
    aameen ya rabbal 'alamin. semoga kita semua mendapat keberkatan di atas apa yang berlaku. (;
    terima kasih untuk segala-galanya.

    ReplyDelete
  2. waalaikumussalam wbt..
    same2 kaseh adik..
    insyaALLAH..moga segalanya berjalan lancar dan diberkati..Allahumma aameen :)

    ReplyDelete
  3. slm fiza.. ha ah betol kan.
    hati heppy bila tgok org yg kita syg hepy =)

    ReplyDelete
  4. waalaikumussalam wbt..
    hehe..betul yua..senyuman org yg kta syg boleh buat kita bahagia..:)

    ReplyDelete

yang kisah