Friday, August 5

Hate no one!

Bismillahirrahmanirrahim..
Assalamualaikum wbt...

Sesimpel simpel tajuk entri kat atas tu..just nak quick update.. Sekarang sume mende nak quick... Di celah-celah mase yang makin singkat ni.. Terase macam nak tempek jugak mesej ni..

courtesy: Uncle Google
Dalam hidup ni... jangan benci kat orang.. Tak baek! Allah tak suke.. Kita hidup bukan sorang-sorang.. So berbuat baek la dengan semua.. Walaupun ade sesetengahnya tak berkenan and tak suke kite, tak mengape~ Kite kasi suke kat semua ok?

Hidup takde sifat benci akan buat kite bahagie.. percaye tak kekorang?

Wassalam...

8 comments:

  1. betull..perasaan benci perasaan n dendam cuma akan menggelapkan hati saja T_T

    ReplyDelete
  2. dengan tidk membenci sesiapa baru hidup ini terasa tenang kan kan....

    ReplyDelete
  3. yer sis fizah...i percaya alhayat dunal kirah = got sa'adah :) miss u

    ReplyDelete
  4. kite kene jage hubungan sesame manusia.. :)

    ReplyDelete
  5. asniaziz:yeah, its true sis! :)

    ReplyDelete
  6. sis khadijah: aiwah... wiwiwi... miss u 2 3 4 5 6 7 8 9 10 wassalamu :)

    ReplyDelete
  7. heidi shafiq: betul... bile da masing2 nk menjage..insyaAllah permusuhan tak sempat terbit :)

    ReplyDelete

yang kisah