Friday, August 27

Cuti-cuti Malaysia..

Bismillahirrahmanirrahim.
Assalamualaikum wbt..

Alhamdulillah mata sy masih segar walaupun siang sy amat padat dengan jadual kuliah dan tutorial. Bertemankan roomate yang setia menonton Ketika Cinta Bertasbih (spesial ramadhan), sy buat-buat sebok berblog dinihari. Hati amat tenang dan aman walaupun ada masalah yang melingkari. Pada 17 Ramadhan ini sy nak ucapkan selamat menyambut Nuzul Quran kepada seluruh umat Islam. Sama-samalah kita menghayati peristiwa turunnya ayat al-Quran yang pertama kepada Nabi Muhammad SAW. =)

Negeri Sembilan tak cuti, so sy akan ke tutorial Fonetik esok seperti biasa.Yang pasti sebelum jam 7.45 pagi sy mesti berebut untuk menaiki bas ke kampus kerana ada perjanjian yang telah dimeterai bersama ahli-ahli kumpulan K.I.T.A untuk menyiapkan dua video yang berbaki. Kawan-kawan silelah tengok gamba-gamba kat bawah ni. Lokasinya di Selangor dan  kesemuanya adalah untuk sebahagian projek sy dan kawan-kawan. Mohon doanya ya moga segala usaha kami dipermudahkan.(^_^)
                                           
kat Restoran Cholo-Cholo
Resort Restu Ibu
Nur Lembah Pangsun

Both pictures at Cholo-Cholo Restaurant
Penyambut tetamu sesat kat Restu Ibu Resort
Untuk gambar yang lain yang lagi power dan amat cantik, akan diuploadkan akan datang. InsyaAllah sy cuba masukkan secepat mungkin..Oklah, salam sayang semuanya.(",)    

No comments:

Post a Comment

yang kisah