Tuesday, August 31

I love drawing!

Bismillahirrahmanirrahim..
Assalamualaikum wbt..

Sy belek nota statistics 10 minit yang lepas. Belum ada niat untuk study sebab schedule harian  sy amat padat and ketat. Hanya bukak-bukak, tenung-tenung dan renung-renung apa yang ada di nota. Musykilah kabirah sebab nota sy diconteng-conteng tanpa belas kasihan. Setiap description about inferential statistics ditokok tambah dengan terperinci. Tulisan yang ada di situ amat bengkang bengkok macam ular kena palu. Tapi alhamdulillah masih boleh dibaca sebab tulisan itu cantik sikit dari cakar ayam. Sy berkata sendirian," Rajin jugak orang ni catat apa yang lecture terang. Nampak sangat pay attention.."

Eh, tiba-tiba pen yang ada atas meja jatuh guling-guling ke arah sy. Owh mesti ceiling fan yang tiup pen tu..So, lamunan sy terhenti..Akal kembali waras dan sy tutup balik nota inferential statistics tu. Tanpa disengajakan mata ni terpandang belakang nota. "Haa..ni hasil yang sy buat masa tunggu lecture masuk.."

I love drawing..

 
Drawing love me..
Sebenarnya, makhluk yang conteng nota tu adalah sy sendiri. I love statistics and amat berkenan dengan cara En.Z ajar dalam kuliah and tutorial..Alhamdulillah setakat ni hati amat hepi bila waktu kuliah En.Z.. Tak pernah lagi mengantuk dan mata sy automatik segar bugar walaupun masa kuliah dah lewat petang..Sy rasa sebab tunggal sy terjatuh cinta kat subjek ni ialah sy suka formula and nombor.

Credit to bebudak kuliah Statistics..kita ada mid term ba'da Eid.. Makesure mase kacau dodol or anyam ketupat, calculator ada kat sebelah nak kira varians, standard deviation and etc.

Oklah..sayang korang and selamat berbuka puasa..
Wassalam(",)

No comments:

Post a Comment

yang kisah