Wednesday, October 27

Buat anak-anak angkat saye>>

Bismillahirrahmanirrahim..
Assalamualaikum wbt..

Today is Wednesday. Tomorrow is Thursdays. The day after tomorrow is FRIDAY.

F.R.I.D.A.Y..  penghulu segala hari dan hari yang paling baik. Sy masih confuse sama ada sy tak sabar untuk bertemu hari Jumaat ini atau sy ingin buat-buat lupa a.k.a hilang ingatan secara sengaja.(@_@)

Eh, sy lupa sy tak banyak masa nak berehat hari ni. Just ada berapa minit untuk on9. Untuk kasi hati ini aman macam ada taman, sy pon update blog ni. For make it short, sy terus terang jelah kenapa hari Jumaat ini nampak lebih menarik walaupun kita dah sedia maklum hari Jumaat kan memang hari yang mulia dari hari-hari yang lain. Kan kan?


Jumaat- 29 November 2010:----------
1) Submit tesis  Arab pada mushrif. (double checking untuk nahu sy yang dah tunggang   
    terbalik)
2) Submit tesis Komunikasi pada Miss M. (research pasal filem Fitna)
3) Submit assignment Ibdal pada Dr. A.(My finger injured and tergeliat utk this assignment..)

Hmm.. nampak macam ciput je kan task yang kena submit.. Tapi Allah je tau macam mana sy rasa untuk siapkan ketiga-tiga "amanah" tu. Isk isk..I'm looking for istirahah
sweetkan anak2 sy??
Untuk anak-anak angkat sy yang dah sy angkat sejak awal sem ni,, sy dah jage korang dengan baik and dah kasi makan pakai yang cukup. Walaupun korang ada kecacatan , tapi sy tetap make upkan korang dengan kasih sayang.. Sy jugak dah wat belanjawan by descriptive analysis untuk perbelanjaan korang selama 6 bulan. Tapi jangan risau ye anak-anak, sy tak tuntut apa-apa daripada korang berdua melainkan halalan toiyyibban.. So, hari Jumaat ni sy akan release korang pada badan bukan berkanun. Maafkan sy sebab gagal jadi penjaga yang baik.. Sy doakan korang berdua dapat mak bapak kelas A and boleh jadi panduan kat anak-anak orang lain pada masa akan datang..

Dengan pemergian korang, sy harap sy dapat tidur nyenyak dan boleh mimpi indah-indah. Sy akan qada' tidur sy yang tak pernah cukup sejak kehadiran korang.. Sy akan pergi melancong dan makan yang enak-enak selepas korang selamat diserahkan pada mereka yang berkenaan.
---MOOD--- diramalkan stabil selapas hari Jumaat..

Last and last and last..

~anak-anak angkat means kedua-dua tesis sy..
~mak bapak kelas A means harapan sy untuk dapat A bagi kedua-dua tesis. 
~badan bukan berkanun means panel penilai 
~descriptive analysis means tahlil bg setiap data yang dah key in.

K, jangan salah faham dengan entri ini..  :)
Wish me luck ea..Wassalam..

2 comments:

  1. hikhik..anis pon baru settle sume assignment hr ni..;p

    ReplyDelete

yang kisah