Sunday, November 21

Untuk bloggers.. :)

Bismillahirrahmanirrahim..
Assalamualaikum wbt..

Menemui kawan-kawan yang sy rindui.. sy takde modal untuk post entri yang best2.. Sy akan mula menghadirkan diri ke stadium Nilai bermula 23 November ini. Sy sedang berusaha menyumbat fakta, formula dan segala nota dalam kepala sy.. Maybe sy akan sedikit gila sebab sy akan buat pecutan last minute macam biase,, so doakan sy bertarung nyawa dengan kertas periksa ok?
sy tanak exam...tp nape exam still nk sy?- Google
kerusi yg empuk dan boleh pusing-pusing lebih menarik minat sy-Google
 To u all.. sowi mowi atas silap salah sy sepanjang berblog ini.. Rajen-rajenlah dtg n tinggalkan jejak.. insyaAllah sekiranya ada masa terluang sy akan buat kunjungan balas besar-besaran.. Teruskanlah berblogging sebab entri anda sekalian mampu membaik pulih jiwa sy, memotivasikan diri sy dan menambah input dalam kepala sy.. Silelah masukkan pic yang chantek-chantek sbb sy gemarkan shoot yang terbaek drpd anda walaupun sy tak pandai nak shoot.. :)

Kawan-kawan.. Doa dari anda sy mohon dengan sangat.. Anyway thanks  sebab bersahabat dan jadi kawan sy..Jage diri korang baik-baik dan semoga semuanya berbahagia..aameen..
Keep in touch n no need to go..please be my friend..
LOVE u all..
sy suke blog korang.. :)
bahibbak aawi..

status mode: buat-buat rajen pulun studi subjek Dialek & Fonetik.. This paper plg ssh di dunia bg sy.. Moga Allah permudahkan segalanya..

Wassalam..

3 comments:

  1. Good Luck ok.....do the best....
    sukalah background music blog ni
    ape tajuk dia???

    ReplyDelete
  2. terima kaseh iekah..insyaALLAH
    Owh tajuk lagu ni albi nadak :)

    ReplyDelete

yang kisah